Medlemsavgift Måndagsklubben IF

Medlemsavgiften är 150:- kronor per/person per kalenderår.
Medlemsavgiften är 250:- kronor familj per kalenderår.

Det här ingår i medlemskapet i Måndagsklubben IF:

• Medlemskap i tre sektioner, Styrkelyft, Tyngdlyftning och Funktionell Fitness
  • Din idrottsförsäkring via Folksam
  • Rabatter på våra tjänster, tävlingar etc.
  • Idrottens förmånliga erbjudande på resor och hotell
  • Möjlighet att påverka organisationens verksamhetsinriktning
  • Inbjudan till MK:s årliga fester och andra aktiviteter.
  • Möjlighet till subventionerade och fria utbildningar/föreläsningar via SISU

Har du för avsikt att tävla i styrkelyft i Mångdagsklubben IF så tillkommer en licensavgift per år beroende på ålder, se www.styrkelyft.se/forening/Aktuellaavgifter
Du betalar till MK IF så ordnar vi med tävlingslicens.

Du kan också ansöka om medlemskap genom swe3f.se/licenser som rekommenderas om du ska tävla i Funktionell Fitness. Information om hur du skapar ett konto i myclub och betalar finns på sidan. Där kan du lägga till 150:- till licensen (som också kostar 150:-) och betala 300:- så har du betalat både medlemsskap och licens på samma gång.

Du kan också betala enbart medlemsavgift genom att swisha: 1232885192 eller betala via bankgiro 630-6807. Glöm inte ange namn och personnummer för att din försäkring och förmåner ska gälla!

Medlemskap i Måndagsklubben IF är icke att beblanda med medlemskap i Måndagsklubben Gym.
Måndagsklubben IF är medlem i Svenska Riksidrottsförbundet.